W celu zapewnienia Państwu wygodnego i bezpiecznego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
§ 1
Gość dokonując rezerwacji lub płatności za pobyt w Ośrodku Wypoczynkowym Arkadia oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego warunki.
Regulamin jest dostępny w recepcji Ośrodka oraz na stronie www.arkadiapobierowo.pl
Osoby przebywające na terenie Ośrodka zobowiązane są do:
a) przestrzegania niniejszego regulaminu,
b) zachowania się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób,
c) stosowania się do poleceń obsługi i służb porządkowych,
d) przestrzegania zasad i przepisów BHP i P-POŻ.
§ 2
Goście Ośrodka podlegają obowiązkowi meldunkowemu.
Zameldowania należy dokonać niezwłocznie po przybyciu.
Do zameldowania wymagany jest dokument tożsamości.
Doba pobytu rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
Osoby niepełnoletnie mogą zostać zameldowane tylko wraz z osobą dorosłą (Opiekunem), a ich pobyt w Ośrodku możliwy jest tylko pod opieką i na odpowiedzialność Opiekuna.
§ 3
Warunkiem dokonania rezerwacji gwarantowanej jest dokonanie przedpłaty zgodnie z wybraną ofertą. Wpłatę należy dokonać w terminie do 3 godzin od momentu założenia rezerwacji wstępnej (on-line lub telefonicznej) za pomocą systemu płatności dotpay w zakładce rezerwacji znajdującej się na stronie www.arkadiapobierowo.pl. W przypadku braku wpłaty w w/w okresie rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Wpłata środków w inny sposób nie zapewnia dokonania rezerwacji gwarantowanej.
PLANY CENOWE
Oferta FLEX (zwrotna)
Rezerwacja może zostać bezpłatnie anulowana do 21 dni przed planowanym przyjazdem. Wymagana przedpłata w wysokości 30% wartości, płatna podczas rezerwacji. Pozostała kwota płatna najpóźniej w dniu przyjazdu przy zameldowaniu.Oferta bezzwrotna (standardowa)
Rezerwacja nie podlega zwrotowi ani zmianie. Przedpłata 100% wartości, płatna podczas rezerwacji. Brak możliwości bezpłatnej anulacji.Oferta „Dłużej = taniej” (bezzwrotna)
Rezerwacja nie podlega zwrotowi ani zmianie. Przedpłata 100% wartości, płatna podczas rezerwacji. Brak możliwości bezpłatnej anulacji.Oferta LAST.
Rezerwacja nie podlega zwrotowi ani zmianie. Przedpłata 100% wartości, płatna podczas rezerwacji. Brak możliwości bezpłatnej anulacji.
Przedpłata zaliczana jest na poczet ceny pobytu.
Zwrot za anulowaną zgodnie regulaminem rezerwację zostanie dokonany do 7 dni roboczych od dnia anulowania rezerwacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: recepcja@arkadiapobierowo.pl. W treści maila należy podać nr rezerwacji oraz nr konta bankowego, na który ma zostać zwrócona przedpłata.
Ceny za pobyt zmieniają się dynamicznie i są aktualne podczas dokonywania rezerwacji.
OPŁATY DODATKOWE
Opłata miejscowa (klimatyczna) wg stawki ustalonej przez Radę Gminy Rewal (bez względu na wiek): 3,00 zł/doba za osobę (również dzieci).
Pobyt dodatkowej osoby w domku: 60 zł/doba (maksymalnie 5 osób w domku 4 osobowym lub maksymalnie 7 osób w domku 6 osobowym).
Media wg zużycia: energia elektryczna: 1,96 zł/kWh (brutto), woda i kanalizacja 16,34 zł/m3 (brutto).
Opłata za zwierzę domowe: 40 zł/doba (1 zwierzę) – max 2 zwierzęta domowe (wymagana książeczka szczepień)
Podczas zameldowania pobierana jest kaucja w wysokości 300 zł.
Parking dla zameldowanych gości jest bezpłatny (1 miejsce postojowe na domek 4 osobowy, 2 miejsca postojowe na domek 6 osobowy).
Skrócenie pobytu nie uprawnia do zmniejszenia opłaty za niewykorzystany okres.
W przypadku wyboru oferty FLEX oraz nieprzybycia Gościa do Ośrodka najpóźniej do godziny 12:00 dnia następnego po terminie, rezerwacja zostaje anulowana a domek może zostać wynajęty. W takim przypadku przedpłata nie będzie zwrócona.
Personel Ośrodka może odmówić przyjęcia Gościa, który m.in.: odmówi wypełnienia bądź nie wypełni prawidłowo karty meldunkowej, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w mieniu lub personelowi czy też gościom Ośrodka, lub w stosunku do którego istnieją roszczenia ze strony Właściciela Ośrodka.
§ 4
Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności obsługi Ośrodka.
Osoba wynajmująca domek – Gość – zobowiązana jest do sprawdzenia stanu technicznego domku oraz wyposażenia zgodnego z wykazem, niezwłocznie po wprowadzeniu.
Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do domku, równoznaczne jest z tym, że domek został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
Osoba wynajmująca domek ponosi pełną odpowiedzialność za braki, uszkodzenia i zniszczenia powstałe w domku oraz na terenie ośrodka, wyrządzone przez siebie, osoby z nią zamieszkujące oraz odwiedzające.
Osoba wynajmująca nie może przekazywać domku osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiściła należną opłatę za pobyt.
Osoba wynajmująca, przed opuszczeniem Ośrodka, zobowiązana jest do rozliczenia się z wyposażenia domku oraz zużycia mediów.
Wszelkie usterki sprzętu oraz mienia wynikłe z użytkowania prosimy zgłaszać niezwłocznie personelowi ośrodka.
Szkody powstałe z winy gości rozliczane są bieżąco.
§ 5
Właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności prawnej jak i materialnej za szkody lub kradzież samochodu oraz pozostawionych przedmiotów w domkach. Obowiązek zabezpieczenia swoich rzeczy przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na ich właścicielach. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
§ 6
Cisza nocna trwa od godziny 22.00. do 8.00.
Osoby odwiedzające mogą przebywać na terenie Ośrodka w godz. od 8:00 do 22:00.
W przypadku, gdy osoba odwiedzająca pozostanie w Ośrodku po godzinie 22.00, osoba odwiedzana (gość zakwaterowany w ośrodku) będzie zobowiązany uiścić niezwłocznie dodatkową opłatę w wysokości 100 zł/noc za każdą z odwiedzających osób.
Każda osoba łamiąca regulamin może zostać poproszona o opuszczenie terenu Ośrodka.
Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi ośrodka, uregulowania opłat, zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Ośrodka.
W przypadku odmowy, przekazana zostanie Policji wraz ze skierowaniem sprawy na drogę prawną.
Właściciel i osoby obsługi Ośrodka zastrzegają sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w Ośrodku bez zobowiązania do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu w przypadku, gdy Wynajmujący narusza Regulamin Ośrodka, spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia społecznego.
Palenie ognisk i rozpalanie grilli możliwe jest tylko w miejscach wyznaczonych przez obsługę Ośrodka z zachowaniem szczególnej ostrożności, zasad i przepisów P-POŻ.
Ze względu na drewnianą konstrukcję domków należy szczególnie przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej.
Zabrania się wnoszenia do domków materiałów łatwopalnych, wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
Dbając o komfort pozostałych gości informujemy, że w domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów oraz smażenia ryb. Prosimy o korzystanie z popielniczek na zewnątrz.
W miejscach ogólnodostępnych wewnątrz pomieszczeń obowiązuje zakaz palenia.
W przypadku stwierdzenia złamania zakazu, zostanie doliczona opłata za likwidację zapachu w wysokości 500zł. [art. 5 i 5a ustawy z 9 listopada 1995r o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz.U. z 1996r nr 10, poz. 55 z późn.zm)].
Przed opuszczeniem ośrodka należy wynieść nieczystości do pojemników na śmieci.
Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć urządzenia pobierające energię, oświetlenie, zakręcić krany oraz zamknąć okna oraz drzwi na klucz.
Zakazuje się prowadzenia na terenie Ośrodka akwizycji i sprzedaży obnośnej.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług proszę je zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres: info@arkadiapobierowo.pl, co umożliwi poprawę standardu świadczonych usług.
§ 7
Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku 2-13 lat.
Dzieci mogą korzystać z placu zabaw jedynie pod opieką i na odpowiedzialność dorosłej osoby.
Właściciel nie odpowiada za bezpieczeństwo dzieci na placu zabaw oraz terenie Ośrodka.
§ 8
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem lub spadkiem ciśnienia wody, brakiem prądu itp.
Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku, również za kradzież bagaży w czasie pobytu, właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności.
Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez właściciela Ośrodka Wypoczynkowego Arkadia dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Ośrodku. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
§ 9
Goście są zobowiązani do wcześniejszego poinformowania Ośrodka (w trakcie dokonywania rezerwacji) o zamiarze przyjazdu ze zwierzęciem. Ośrodek zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby zwierząt lub odmowy przyjęcia zwierząt określonych ras.
Na terenie Ośrodka dozwolony jest pobyt zwierząt domowych wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu podczas rezerwacji oraz po opłaceniu opłaty zgodnej z obowiązującym cennikiem.
Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do posiadania i udostępnienia do wglądu aktualnego zaświadczenia o dokonanych obowiązkowych szczepieniach zwierzęcia.
Na terenie całego Ośrodka psy muszą zawsze przebywać na smyczy, a w przypadku psów ras uznawanych za agresywne i psów agresywnych – również w kagańcu.
Zabrania się pozostawiania psów bez opieki w domkach oraz na terenie Ośrodka.
Właściciel zobowiązany jest do niezwłocznego sprzątania nieczystości po swoim zwierzęciu na terenie Ośrodka.
Zwierzęta nie mogą być wprowadzane na plac zabaw ani do świetlicy.
Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za wszelkie szkody i zakłócenia spowodowane przez zwierzę, w tym również za szkody wobec innych gości, personelu lub mienia Ośrodka.
Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie, ucieczkę, zaginięcie, kontuzje ani interakcje między zwierzętami gości.
W przypadku rażącego naruszenia powyższych zasad, w szczególności agresywnego, uciążliwego lub niekontrolowanego zachowania zwierzęcia lub braku nadzoru, Ośrodek zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia pobytu Gości bez zwrotu kosztów.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje obsługa Ośrodka.
Regulamin wchodzi w życie 20.05.2025 r.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – Dziennik Urzędowy UE L 119 – dalej: RODO) przyjmuję do wiadomości, że:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach związanych z zawarciem lub wykonaniem Umowy świadczenia usług (por. art. 6 ust. 1 pkt b RODO) oraz w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów lub usług administratora danych (art. 6 ust. 1 pkt f RODO) jest PPUH PAWAR Arkadiusz Pawlik, 44-207 Rybnik, ul. Wiśniowa 5, NIP 898-180-16-71.
Dane osobowe zbierane są poprzez dobrowolne podanie ich podczas: zapytania ofertowego, dokonywania rezerwacji lub bezpośrednio w ośrodku, w formie telefonicznej, elektronicznej i pisemnej. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy i wykonania usługi. Podstawą przetwarzania tych danych jest więc umowa łącząca strony /art. 6 ust.1 lit. b/RODO. Odmowa lub brak poprawnego wypełnienia karty meldunkowej może być podstawą do odmówienia przyjęcia Klienta.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Klienta z wykorzystaniem monitoringu jest uzasadniony interes ośrodka, którym istnieje konieczność zapewnienia stałego bezpieczeństwa. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Klienta dla zapewnienia bezpieczeństwa i najwyższej jakości usług dla Klientów ośrodka jest uzasadniony cel Administratora Danych. W przypadku różnego rodzaju incydentów i wypadków będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w zakresie niezbędnym dla usunięcia niebezpieczeństwa /art. 6 ust.1 lit. f/RODO.
Karta meldunkowa zawiera wyraźnie oznaczone pola, których uzupełnienie jest niezbędne i pola dodatkowe, które mogą być dobrowolnie wypełnione przez Klienta. Dane osobowe, wskazane w karcie meldunkowej są przetwarzane w celu dokonania rezerwacji, a następnie w celu wykonania usługi.
Dane osobowe Klienta nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez Administratora Danych, w tym profilowaniu.
Właścicielowi danych osobowych przysługują następujące uprawnienia:
– dostępu do dotyczących danych oraz otrzymania ich kopii,
– sprostowania (poprawiania) danych,
– usunięcia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 17 RODO),
– ograniczenia przetwarzania danych,
– przenoszenia danych zgodnie z warunkami określonymi w art. 20 RODO
– wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu PPUH PAWAR Arkadiusz Pawlik, w tym profilowania,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 51 RODO;
– wycofania zgody w każdym czasie, w dowolnej formie, w tym na piśmie lub e-mailem na adres info@arkadiapobierowo.pl, względnie osobiście w siedzibie PPUH PAWAR Arkadiusz Pawlik. Ewentualne wycofanie zgody na przetwarzanie danych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego administrator danych dokonywał na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administrator Danych, zgodnie z przepisami:
– prawa gospodarczego,
– ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych / od dnia 1 lipca 2018 r. nowe brzmienie tytułu: ustawa o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych / (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1553),
– ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459),
przechowywał będzie dane Klienta związane z zawarciem i obsługą Umowy przez okres 6 lat od momentu jej wygaśnięcia lub przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Ośrodka Wypoczynkowego lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później. Dane pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte. Wskazany okres przechowywania danych nie będzie miał zastosowania, gdy Klient dobrowolnie wyrazi Administratorowi Danych zgodę na przetwarzanie dotyczących go danych w celach marketingowych. W takiej sytuacji przechowywanie danych przez ich Administratora trwało będzie do momentu wycofania tej zgody przez Klienta. Po odwołaniu przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych jego dane zostaną usunięte z zasobów informacyjnych PPUH PAWAR Arkadiusz Pawlik z wyjątkiem danych, których obowiązek przechowywania wynika z przepisów szczególnych.
Dane osobowe Klienta mogą zostać udostępnione:
– podwykonawcom związanym z PPUH PAWAR Arkadiusz Pawlik umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. obsługa kadrowa i księgowa, obsługa prawna, firmy informatyczne, agencje ochrony osób i mienia. Wykaz podmiotów tej kategorii dostępny jest od dnia 25 maja 2018 r. na stronie internetowej Ośrodka Wypoczynkowego Arkadia, dostępnej pod adresem https://www.arkadiapobierowo.pl w zakładce „Regulamin”.
– PPUH PAWAR Arkadiusz Pawlik deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych osobowych Klienta do państwa trzeciego.
PPUH PAWAR Arkadiusz Pawlik wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo pod adresem e-mail: info@arkadapobierowo.pl
Wszelkie zmiany w treści wyżej zamieszczonych obowiązków informacyjnych Administratora Danych Osobowych są dostępne na stronie internetowej https://www. arkadiapobierowo.pl w zakładce „Regulamin” oraz w siedzibie firmy i recepcji ośrodka wczasowego.